Podczas procesu linkowania warto pamiętać o budowaniu właściwego profilu. Na początku warto przygotować strategię zdobywania linków i odpowiednio rozłożyć ją w czasie. Nasz profil linków powinien wyglądać jak najbardziej “naturalnie” – stopniowy przyrost, odpowiednie ilości, źródła oraz dywersyfikacja.

Dywersyfikacja jest bardzo istotna w procesie pozycjonowania. Jeśli będziemy mieć profil, w którym wszystkie linki puszczamy na te same słowa kluczowe, jeśli będą linkowane tylko strony główne lub odnośniki będą zdobywane z tych samych źródeł np. tylko wpisy katalogowe to taki profil będzie się od razu rzucał w oczy jako “sztuczny”, a to może narazić stronę na karę lub też zgłoszenie jej przez konkurencję.

W poniższej prezentacji przedstawiamy różne miejsca, z których można pozyskać odnośniki i dzięki temu zdywersyfikować profil linków pozycjonowanej strony. Zachęcamy do zapoznania się:

 

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *